Get more Myspace layouts at pYzam.com
MySpaceLayouts

-->

2010. október 30., szombat

2.fejezet

                                                                      2.fejezet


Evelyn szemszöge



A szüleimmel most költöztem ide La Pushba. De Forksba járok, mivel ide nem vettek be.
Még nem ismerkedtem meg nagyon senkivel kivéve Amyt, Elsiet és Isabelt. Ők nagyon aranyosak voltak, de valahogy nagyon furcsák is. Szerintem valamiben különböznek a többiektől.
Mindegy.

Éppen sétálok az utcán és nézem a kirakatokat, mikor valaki nekem jön. Oda nézek és megláttam egy nagyon csinos fiút. Pár másodpecig nézem ámúlva a szépségét mikor megszólal:
- Szia, bocs nem akartam neked menni.
- Semmi baj. - mosolyogtam rá kedvesen.
- Josh vagyok. És te? - kérdezte.
- Az én nevem Evelyn. Most költöztem ide úgy egy napja.
- Még nem láttalak a suiban.
- Igen én Forksba járok.
- Aha, értem. - mosolygott.
- Bocs, de nekem mennem kell.
- Nem baj, szia! - köszönt el.
- Szia. - búcsúztam el és ahogy távoldott tőlem, úgy éreztem a hatalmas lyukat a melkasomban.

Mikor befordultam az utcánkba, már messziről láttam a házunkat.
Benyitottam és bekiáltottam anyáéknak.
- Sziasztok!
- Szia kicsim. Jól vagy? - aggódott anyám.
- Igen jól vagyok.
Majd elindultam a konyha felé valami étel után.
Találtam is egy tál makarónit. Azt kezdtem el enni.

Mikor befelyeztem, felszaladtam a szobámba lefeküdtem az ágyamra és a fiún gondolkodtam, akivel találkoztam. Nagyon hiányzik. A szépsége pedig felejthetetlen.
Ezen gondolkodtam mikor megcsörrent a telefon:
- Igen?
- Szia Evelyn itt Amy.
- Ó, szia. Hogy vagy?
- Jól és te? - kérdezte.
- Én is kösz.
- Csak azért hivlak, mert a lányokkal elmegyünk vásárolni és megakarjuk kérdezni van-e kedved velünk jönni? - ajánlotta fel az ajánlatot.
- Igen, nagyon szívesen.
- Ó, szuper! Akkor mivel holnap szombat, találkozzunk nálatok tíz órakor jó?
- Nekem jó. - válaszoltam.
- Rendben, szia!
- Szia!
Majd megnyomtam a hivás vége gombot.
Elmentem a gardróbomba megkerestem a pizsimet és beszaladtam a fürdőmbe.

Mikor végeztem a tusolással akkor bebújtam az ágyamba és mély álomba merültem...

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem tetszett mind a két fejezet! Nagyon jó volt, főleg amikor találkoztak! Várom a kövit!
    U.i.: Ha nem gond kiraknám ezt a blogodat is a blogomra!
    Pucca: Zabie98

    VálaszTörlés
  2. Felvehetlek msn-re??
    Én msn-em: husi.reka@freemail.hu
    PUX

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kirakhatod a blogom és örülök, hogy tetszet valamint itt az msn címem: rekaxd@hotmail.hu

    Puszi:rek@!

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    NEkem tetszik:)
    Várom a következőt:)
    Vivi

    VálaszTörlés